ترور و شهادت فرزندان انقلاب باعث سرعت بخشیدن به این نهضت بزرگ شده است

قرچک (پانا)- سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک ،ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب را نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت بزرگ دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۳۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ترور و شهادت فرزندان انقلاب باعث سرعت بخشیدن به این نهضت بزرگ شده است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک طی بیانیه‌ای ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور را محکوم کرد.
او گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که در طول حیات چهل ساله خود آن چنان آسایش را از چشم دشمنان خداوند ربوده و مردان بزرگی را در مکتب پیر جماران پرورش داده که دشمنان زبان به اعتراض گشوده اند.
فراهانی در ادامه تاکید‌کرد: آن کس که بزرگترین دارائی خود، یعنی جان خویش را با خداوند معامله کند، قدم در راه تحقق اراده‌های الهی بر زمین نهاده ‌است و خداوند ضامن به ثمر رسیدن اهداف اوست همانگونه که در طول سالیان گذشته بارها و بارها به تجربه اثبات شده‌است. ترور و به شهادت رساندن فرزندان انقلاب، نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت بزرگ شده است و مکتب جبهه مقاومت و ایستادگی روز به روز در جهان در حال گسترش است.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران، دانش آموزان وجامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان، ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه، شهادت دانشمند مجاهد شهید محسن فخری‌زاده را که در آستانه سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ایادی مزدور اسرائیل جنایکار به فیض شهادت نائل آمد؛ به ساحت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) و مقام معظم رهبری و خانواده عزیز ایشان، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
او در پایان گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی تربیتی، بار دیگر با شهیدان عزیز تجدید میثاق کرده و با بهره‌گیری و الگوبرداری از شخصیت والای این شهدای عظیم‌الشان، اعلام می‌دارد که در گام دوم انقلاب با تمام توان به تربیت نسل پیشگامان تمدن ساز نوین اسلامی خواهد پرداخت.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار