مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

ضرورت تلاش درراستای ارتقاء توانمندی‌های زنان و دختران

اسلامشهر (پانا) - تمامی برنامه‌های امور زنان و خانواده آموزش و پرورش اسلامشهر با محوریت توان‌افزایی و رشد زنان و دختران طراحی‌شده تا بستر مناسبی برای حضور آگاهانه این قشر در پست‌های مدیریتی فراهم شود.

کد مطلب: ۱۱۴۳۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تلاش درراستای  ارتقاء توانمندی‌های زنان و دختران

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه شورای معاونین در سخنانی با اشاره به نقش تأثیرگذار زنان و دختران در جامعه اظهار کرد: با توجه به اینکه نیمی از کارمندان آموزش‌وپرورش را زنان فرهنگی تشکیل می‌دهند و نیمی از جمعیت دانش‌آموزی نیز دختر هستند، مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر سعی دارد با ورود به حوزه سیاست‌گذاری و اجرای طرح‌های ویژه بانوان، بسترهای لازم برای فعالیت هر چه بیشتر این قشر را در جامعه فراهم کند.

او همچنین با تأکید بر لزوم تلاش برای ارتقای توانمندی‌های زنان و دختران گفت: تمامی برنامه‌های امور زنان و خانواده آموزش و پرورش اسلامشهر با محوریت توان‌افزایی و رشد زنان و دختران طراحی‌شده تا بستر مناسبی برای حضور آگاهانه این قشر در پست‌های مدیریتی فراهم شود.

بنار تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی، افزایش مهارت‌های گفت‌ و گوی دختران در خانواده و تلاش برای ارتباط مؤثر بین دختران و والدین و سایر اعضای خانواده ازجمله برنامه‌های در حال اجرا در آموزش‌ و پرورش شهرستان اسلامشهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار