دیدار بانوی المپیکی با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ فاطمه کرم ‌زاده بانوی تیرانداز بوشهری تیم ملی که پیش از این سهمیه حضور در رقابت های المپیک توکیو را کسب کرده بود، با مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار بانوی المپیکی با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ فاطمه کرم‌زاده بانوی تیرانداز بوشهری تیم ملی که پیش از این سهمیه حضور در رقابت های المپیک توکیو را کسب کرده با مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد. کرم زاده در این نشست گزارشی از تمرینات و شرایط خود پیش از رقابتهای المپیک ارائه داد.

در این نشست بهروزیانفرد بر حمایت همیشگی دستگاه ورزش استان از قهرمانان ورزشی تاکید کرد و گفت: کسب سهمیه ی المپیک برای هر استانی مهم است. زیرا همه دوست دارند در صحنه افتخارات بین المللی برای کشور سهمی داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان در این باره بیان کرد: بخشی از این مسیر بر عهده ورزشکار و بخش دیگر بر عهده متولیان امر است. همانطور که در مسیر کسب سهمیه همواره از ملی پوش تیراندازی استان حمایت کرده ایم؛ اینبار نیز تمام قد در کنار ایشان ایستاده ایم.
وی در پایان با اظهار امیدواری در باره کسب موفقیت های بیشتر این ورزشکار افزود: از فاطمه کرم‌زاده خواسته ایم پر انگیزه و با جدیت به تمرینات خود ادامه دهد. ما نیز وظیفه خود دانسته زیرساختها و امکانات لازم را چه در استان چه با هماهنگی در مرکز برای ایشان فراهم کنیم.
در این نشست رییس هیات تیراندازی استان و خانواده فاطمه کرم زاده نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار