لیگ قهرمانان اروپا؛

اینتر میلان طلسم 41 ساله را شکست؛ لیورپول با جوان‌هایش صعود کرد

تهران (پانا) - در دیدارهای شب اول از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول، منچسترسیتی و پورتو جشن صعود گرفتند و اینتر پس از 41 سال مونشن گلادباخ را شکست داد تا امیدوار شود.

کد مطلب: ۱۱۴۳۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اینتر میلان طلسم 41 ساله را شکست؛ لیورپول با جوان‌هایش صعود کرد

شب اول از هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 6 بازی در شهرهای لیورپول، برگامو، مادرید، مونشن گلادباخ، مارسی و پورتو به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امشب که از گروه D برگزار شد، شاگردان پرفراز و نشیب یورگن کلوپ در تیم لیورپول در جدال با آژاکس آمستردام در شبی سخت و در حالی که بسیاری از ستاره‌هایش را در اختیار نداشت، به پیروزی یک بر صفر رسید تا صعودش به مرحله بعد قطعی شود و طلسم 19 سال بدون برد بودن آژاکس مقال آنها همچنان باقی بماند.

برای لیورپول در این مسابقه جونس (58) گلزنی کرد.

در بازی همزمان، آتالانتا مقابل تیم حذف شده و ته جدولی میتیولن با تساوی یک بر یک متوقف شد، نتیجه‌ای که بحران خانگی آتالانتا را با رسیدن به ششمین بازی خانگی بدون برد ادامه داد و باعث شد تا کار تعیین دومین تیم صعود کننده به هفته آخر کشیده شود.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های لیورپول، آتالانتا، آژاکس و میتیولن به ترتیب با 12، 8، 7، 1 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

از گروه A، اتلتیکو مادرید در دیدار با تیم صعود کرده بایرن مونیخ به تساوی یک بر یک رسید و برای نهمین بازی متوالی بدون باخت زمین را ترک کرد.

برای اتلتیکو مادرید در این مسابقه ژائو فلیکس (26) گلزنی کرد و مولر (86 پنالتی) گلزن بایرن مونیخ در این بازی بود.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، سالزبورگ و لوکوموتیو مسکو با 13، 6، 4، 3 امتیاز در رده اول تا چهارم ایستادند. بدین ترتیب به غیر بایرن که صعودش قطعی شده، هر 3 تیم دیگر شانس صعود به مرحله بعد را در هفته آخر دارند.

در گروه B، بورسیا مونشن گلادباخ شگفتی‌ساز این گروه در جدال با اینتر میلان در شبی پرگل و جذاب تن به شکست 2 بر 3 داد تا اینتر پس از 41 سال این تیم را شکست دهد و امیدهایش برای صعود زنده بماند.

برای بورسیا مونشن گلادباخ در این مسابقه پلئا (1+45 و 76) گلزنی کرد و لوکاکو (64، 73) و دارمیان (17) گلزنان اینتر میلان در این بازی بودند.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی بورسیا مونشن گلادباخ با 8 امتیاز در رده اول ایستاد و اینتر میلان هم با 5 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. با این نتیجه در هفته آخر هر 4 تیم مونشن گلادباخ، شاختار دونتسک، رئال مادرید و اینتر میلان در هفته آخر شانس صعود دارند.

از گروه C، پورتو در جدال با تیم پرستاره منچسترسیتی به تساوی بدون گل رضایت داد و برای اولین بار در تاریخ توانست از این تیم امتیاز بگیرد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این بازی نیمکت‌نشین بود.

تیم ته جدولی المپیک مارسی هم مقابل المپیاکوس به پیروزی 2 بر یک رسید و پس از 9 سال این تیم یونانی را شکست داد تا شانس‌اش برای کسب سهمیه لیگ اروپا زنده شود.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های منچستر سیتی، پورتو، المپیاکوس و المپیک مارسی به ترتیب با 13، 10، 3 و 3 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار