علت ترافیک صبح امروز روی پل سیدخندان چه بود؟

تهران (پانا) - رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پژو با پراید روی پل سید خندان و ایجاد ترافیک به خاطر عدم کنار کشیدن خودروها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
علت ترافیک صبح امروز روی پل سیدخندان چه بود؟

به گزارش پلیس راهور، سرهنگ مجید رنجبر اظهار کرد: ساعت ۰۸:۱۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف خسارتی روی پل سیدخندان به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که سواری پژو به علت عدم توجه به جلو با سواری پراید برخورد کرده و و هر دو خودرو در محل تصادف متوقف می‌شوند.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: همین توقف و عدم کنار کشیدن این دو خودرو توسط رانندگان آن تا لحظه رسیدن کارشناسان پلیس راهور، باعث گردید تا دیگر رانندگان در پشت ترافیک این تصادف توقف کرده و بار ترافیکی اتوبان رسالت را درگیر نماید.

وی گفت: با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار هر دو سواری به منتهی الیه سمت راست هدایت شده و از موقعیت خارج گردیدند و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت ادامه داد: قطعاً این دو خودرو به علت عدم کنار کشیدن خودروها در تصادف خسارتی و ایجاد ترافیک مورد آموزش قرار گرفته و اعمال قانون گردیدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه سواری پژو به علت سرعت زیاد و عدم توجه به جلو نسبت به سواری پراید مقصر شناخته شد.

رنجبر بیان کرد: در خصوص این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل راننده غیر مقصر گردید.

وی از رانندگان خودروها خواست در هنگام بروز تصادفات خسارتی چنانچه وسیله نقلیه قادر به حرکت و جابجایی بود خودرو را به منتهی الیه راه منتقل نموده و با حفظ ایمنی و گذاشتن علائم هشدار دهنده در فاصله مناسب منتظر حضور عوامل و کارشناسان راهور بمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار