درخشش گیلان در نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری « آیینه زمان »

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت در جشنواره آیینه زمان، ۹نفر ازدانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان در رشته های فرهنگی و هنری به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش گیلان در نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری « آیینه زمان »

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اعلام این خبر اظهار کرد: در این جشنواره که باحضور ۴ هزار و ۲۰۰ اثر و با همکاری آموزش و پرورش استان قم برگزار شد 9 دانش آموز گیلانی حائز رتبه شدند.

وی افزود: در نخستین جشنواره آیینه زمان زهره ثابت، زینب نوین و فریبا محمدی در رشته سرود همگانی رتبه های اول، الهام شمس نجاتی در رشته پادکست، رضوانه احمدی در نامه ای به امام ( ره ) و مجتبی صفدری در شعر مقام های دوم، ایلیا صفدری و طیبه عباسی هر دو در شعر رتبه سوم را از آنِ خود کردند. همچنین، سمانه غلامحسین زاده در رشته نستعلیق برگزیده کشوری شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام خمینی ( ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان و پیوند عمیق فرهنگیان و دانش آموزان با رهنمودها وافکار حضرت امام راحل ( ره ) در ۲۲ رشته فرهنگی وهنری در قالب آثارهنری، تجسمی، نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، وهنرهای آوایی و درحوزه ادبی شعر و داستان، خبرنویسی، نمایش فیلم وبیان جمله ای زیبا یا خاطره ای از امام راحل ( ره ) برگزار شد.

غریب افزود: در نخستین جشنواره آیینه زمان، کانون شهید باهنر (میرزاکوچک جنگلی) بخش کوچصفهان به عنوان کانون فعال در این جشنواره معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار