ممنوعیت برگزاری مراسم ختم و فاتحه خوانی درآرامستان‌های اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - برخی از شهروندان اسلامشهر در خصوص عدم برگزاری مراسم ختم و فاتحه خوانی در آرامستان‌‌های شهرستان و آستان امام زاده عقیل(ع) گلایه کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت برگزاری مراسم ختم و فاتحه خوانی درآرامستان‌های اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: مدیر اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان مسئول بقاع متبرکه و امامزاده‌های شهرستان، مدیرعامل سازمان دارالسلام و متولیان سایر آرامستان‌‌ها در این زمینه مسئولیت دارند و باید از اجرای هرگونه مراسم ختم به ویژه در روزهای پنج شنبه و جمعه جلوگیری کنند.

او تصریح کرد: از شهروندان عزیز نیز درخواست داریم تا با مدیران آرامستان‌های شهرستان همکاری داشته باشند و جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پاسداشت حقوق دیگران از برپایی مراسم ختم و فاتحه خوانی خودداری کنند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان اسلامشهر بیان کرد: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و مقابله با این ویروس منحوس با همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم و همچنین کسبه و اصناف امکان پذیر است و بی‌تردید با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده می‌توان آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا را به حداقل رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار