دفاع عجیب یک نماینده مجلس از ترامپ در برنامه صداوسیما!

تهران (پانا) - سیدمحمود نبویان نماینده تهران مدعی شد که در ترامپ نسبت به اوباما تحریم‌های کمتری را علیه ایران وضع کرده است!

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دفاع عجیب یک نماینده مجلس از ترامپ در برنامه صداوسیما!

سیدمحمود نبویان نماینده تهران که در برنامه شبکه افق حاضر شده بود گفت: «من رفته‌ام شمرده‌ام، اوباما 12 بار دستور تحریم داده و اینهمه که می‌گوییم ترامپ، تنها سه بار دستور تحریم داده است.»

وی افزود: «شاید بگویید اوباما 8 سال رییس جمهور بود و ترامپ 4 بار، خب اگر ترامپ چهار سال دیگر رییس جمهور بود، سه ضرب در دو می‌شود 6 بار!»

گفتنی است گه دولت ترامپ از سال 97 با اعمال سیاست فشار حداکثری، جنگ اقتصادی علیه کشورمان را شروع کرد و حتی در زمان شیوع ویروس کرونا از ورود دارو به ایران ممانعت کرد. طبق گزاش پانا که تحریم‌های ترامپ علیه کشورمان را برای جلوگیری از فراموشی این دست از افراد مکتوب کرده است، ترامپ تاکنون بیش از 165 نوع تحریم علیه کشورمان اعمال کرذه است.

در چهل سال اخیر، آمریکا تحریم‌های متعددی علیه ایران اعمال کرده است، اما شدت و کثرت این تحریم‌ها در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ در کاخ سفید بیشتر شده است؛ تحریم‌های ترامپ و آمریکا علیه ایران فهرست بلندبالایی را شامل می‌شود و از مراکز، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها تا شخصیت‌های مختلف را دربرمی‌گیرد. جنگی اقتصادی که دو سال و نیم است کشور درگیر آن است اما عده‌ای در داخل همه اتفاقات را منهای تحریم تحلیل و نقد می‌کنند، فریاد می‌زنند و اهانت هم حتی گاهی.

فهرست 165 نوع تحریم‌ ترامپ علیه ایران را در گزارش پانا بخوانید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار