هنرمندان زنجانی دست به کار شدند؛ تشویق مردم به رعایت اصول بهداشتی با زبان هنر

زنجان (پانا) - معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هنرمندان استان به تولید محتوا می‌پردازیم.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان زنجانی دست به کار شدند؛ تشویق مردم به رعایت اصول بهداشتی با زبان هنر

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان زنجان، ایرج داوودبیگی در این خصوص گفت: در رابطه با اقدامات انجام شده برای هنرمندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: سعی داریم با استفاده از زبان هنر، پتانسیل هنرمندان استان و ظرفیت‌های فضای مجازی، مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت‌کنیم.

وی افزود: در این اقدام هنرمندان حوزه‌های مختلف هنری مانند انیمیشن، فیلم‌ کوتاه، پوسترسازی، موشن‌گرافی و ... با قبول سفارش از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به تولید محتوا با موضوعاتی مانند تشویق به استفاده از ماسک، خانه ماندن و ... می‌پردازند.

این مسئول تصریح کرد: با این کار علاوه بر اینکه می‌توانیم به جلوگیری و پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا اقداماتی انجام دهیم، برای هنرمندان استان نیز از لحاظ اقتصادی فرصت خوبی است.

داوودبیگی ادامه داد: تولیداتی در این حوزه از طریق هنرمندان صورت گرفته ولی منتظر تولیدات بیشتری هستیم تا در سایت‌ها و کانال‌های معتبر و پرطرفدار در فضای مجاز، منتشر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح تا شکست ویروس کرونا در استان اجرا خواهد شد و سعی داریم طی مراحلی از توانایی و ظرفیت همه هنرمندان استان برای تولید محتوا استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار