برگزاری کلاس آشنائی با نماز به صورت مجازی در زبرخان

زبرخان ( پانا) - با حضور مدرس کشوری حجت الاسلام کاظمی کارشناس رادیو معارف و مدرس مرکز تخصصی نماز کشور هفتمین کلاس آنلاین روش های نوین دعوت دانش آموزان به نماز از طرف آموزش و پرورش شهرستان زبرخان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس آشنائی با نماز  به صورت مجازی در زبرخان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش زبرخان هفتمین جلسه مجازی روش های نوین دعوت دانش آموزان به نماز، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زبرخان با حضور حجت الاسلام کاظمی از مدرسین این حوزه از شهرستان قم جهت فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

وی در بخشی از سخنان خود در این جلسه اظهار کرد: ساحت اعتقادی ،عبادی و اخلاقی زیر بنای تمامی ساحت های شش گانه تربیتی است که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر مبنای آن استوار است و برگزاری این جلسات تقویت و پیگیری این ساحت مهم تعلیم و تربیت است.

سید مجتبی تاراش در پایان این جلسه مجازی ضمن سپاس از معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی قرآن، عترت و نماز اداره زبرخان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب همکاران و اولیا این جلسات همچنان ادامه خواهد داشت.

سلمان حصاری کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان زبرخان نیز در این برنامه معنوی اظهار کرد: حجت الاسلام کاظمی کارشناس رادیو معارف و مدرس مرکز تخصصی نماز کشور هستند و شیوه های نوین دعوت دانش آموزان به نماز را به صورت بسیار جذاب و تاثیرگذار برای فرهنگیان و‌اولیا ارائه کردند.

وی ادامه داد : سال گذشته از ایشان به صورت حضوری دعوت به عمل آمد که با استقبال بسیار زیاد فرهنگیان و دانش آموزان روبه رو شد و امسال به خاطر شرایط خاص کرونایی به وجود آمده به صورت آنلاین و غیرحضوری از سخنان ایشان بهره مندشده و می شویم
شایان ذکر است هر هفته یکشنبه شب ها ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه این جلسات به صورت آنلاین برگزار می گردد و خبر برگزاری این جلسات در سایت ستاد اقامه نماز کشور نیز درج شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار