٣٣ هزار کارتن روغن موتور قاچاق در شهرستان ری کشف شد

شهرری(پانا) - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری، گفت ٣٣ هزار کارتن روغن موتور قاچاق به ارزش تقریبی ۴۲۶ میلیاردریال از یک انبار در جنوب تهران کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
٣٣ هزار کارتن روغن موتور قاچاق در شهرستان ری کشف شد

به گزارش روابط عمومی اداره صمت شهرستان ری موسی احمدی اظهار کرد: صاحب این روغن موتورهای قاچاق علاوه بر نگهداری کالای قاچاق به دنبال احتکار و عدم ارائه در بازار مصرف بود که با هوشیاری بازرسان اداره صمت این میزان کالای قاچاق شناسایی و کشف شد.
او با بیان اینکه صاحب کالاهای فوق برای ادامه روند رسیدگی به پرونده‌هایشان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: تمامی این اجناس کشف شده به جرم قاچاق، احتکار، اختفاء و عدم عرضه در بازار ضبط شده اند.
این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.
احمدی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، عنوان کرد: اداره صمت شهرستان ری به همراه اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار