رییس اداره بهزیستی ملارد:

با حمایت مالی امکان برگشت بهبودیافتگان به مواد کاهش می‌یابد

ملارد(پانا)- ایجاد اشتغال و استقلال مالی نقش بسزایی در پذیرش معتادین بهبودیافته توسط جامعه و خانواده دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
با حمایت مالی امکان برگشت بهبودیافتگان به مواد کاهش می‌یابد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم پیرامون حمایت از بهبودیافتگان مواد مخدر گفت: طی پیگیری و بررسی حوزه پیشگیری و کارشناس اشتغال هجده فقره پرونده تسهیلات اشتغال‌زایی به منظور اعطای تسهیلات به بانک‌های عامل سطح شهرستان فرستاده شدند.

خادم ضمن تاکید بر گذراندن هجده ماه دوره پاکی این افراد گفت: باید اطلاعات این افراد در سامانه ارمغان توسط کارشناسان این اداره ثبت شده باشد.

او افزود: متقاضیان دارای مدرک فنی و حرفه‌ای، پس از ارائه مدارک معتبر، یک دوره آموزشی آمادگی شغلی در یکی از مراکز تحت نظارت این اداره را بصورت رایگان گذرانده و پس از انجام امور مربوطه جهت دریافت وام خوداشتغالی تا سقف پانصد میلیون ریال و با کارمزد دو تا چهار درصد به بانک‌های عامل سطح شهرستان معرفی می‌شوند.

او مشکل اصلی مددجویان در جهت دریافت وام خوداشتغالی را داشتن ضامن معتبر عنوان کرد و گفت: بانک‌های عامل نیز اگر در صورت امکان، شرایط آسان‌تری را فراهم کنند روند توانمندسازی این افراد شدت می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در پایان گفت: علاوه بر معرفی افراد جهت دریافت وام خوداشتغالی اقدامات بسیاری توسط کارشناسان این اداره با هدف رایزنی با کارخانه‌ها، شرکت‌ها و معرفی افراد دارای تخصص معتبر و دارای پرونده در حوزه پیشگیری در این شهرستان صورت پذیرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار