مدیر آموزش و پرورش شهرقدس:

دسترسی عادلانه به فرصت‌های آموزشی برابر در شهرقدس

شهرقدس (پانا)- دسترسی عادلانه به فرصت‌های آموزشی برابر حق همه دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دسترسی عادلانه به فرصت‌های آموزشی برابر در شهرقدس

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرقدس، صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرقدس به همراه کارشناسان و مسئولین حراست، ارزیابی عملکرد و متوسطه اول، از برخی مدارس منطقه بازدید کردند.

صادق محمدی، هدف از این بازدید‌ها را ارزیابی فعالیت‌های آموزشی مدارس در فضای مجازی، پیش بینی برنامه‌هایی در جهت برقراری عدالت آموزشی برای دانش‌آموزان فاقد ابزار آموزش مجازی و سنجش توجه مدیران مدارس به مراقبت مناسب، حفاظت و ایمنی مدرسه در ایام کرونا عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس، در بازدید از دبیرستان دکتر شریعتی اقدامات ارزنده مدیر این واحد آموزشی را ستود و گفت: اقدام ویژه مدیر این دبیرستان، در خصوص شناسایی دانش‌آموزانی که دسترسی به ابزارهای آموزش مجازی را ندارند و تهیه درس‌نامه و جزوات آموزشی برای آنان، در راستای عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی قابل تقدیر و قدردانی است.

او همچنین اقدامات کادر اداری این آموزشگاه در نظارت مستمر و دقیق آموزش‌های مجازی را مورد تحسین قرار داد.

محمدی، ضمن تشکر از مدیر این آموزشگاه و سایر مدارسی که اقدامات مشابهی در جهت آموزش صحیح و برابر برای دانش‌آموزان در ایام دورکاری مدارس را انجام داده‌اند، بر ضرورت اشراف مدیر و معاونین مدارس در وضعیت تحصیلی تک‌تک دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: از مدیران تمامی مدارس انتظار داریم روی وضعیت تحصیلی همه دانش‌آموزان و نحوه حضور همکاران در کلاس‌ها در نوبت و ساعت فعالیتشان بر طبق برنامه کلاسی آنها نظارت داشته باشند.

این مقام مسئول، همچنین از کمک‌های مؤمنانه بی‌شمار خیران و معلمان، با هدایت و حمایت مدیران مدارس شهرستان، جهت تأمین ابزار آموزش مجازی، تلویزیون و حتی مایحتاج زندگی دانش‌آموزان خبر داد و آن را ایثاری مقدس نامید.

صادق محمدی در حاشیه این بازدیدها، بر توجه ویژه و جدی مدیران مدارس، جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از دستبردهای احتمالی و رفع نقاط آسیب‌پذیر و حادثه‌خیز آموزشگاه‌ها، تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار