ترامپ: ما در چه کشوری زندگی می‌کنیم، این چه انتخاباتی است؟

تهران (پانا) رئیس جمهوری آمریکا در اولین مصاحبه بعد از انتخابات این کشور اظهار کرد آمریکا شاهد بزرگترین عملیات تقلب است و ماشین‌های رای‌گیری هزاران رای را به جای من به جو بایدن منتقل کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ: ما در چه کشوری زندگی می‌کنیم، این چه انتخاباتی است؟

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز اظهار کرد، رهبران خارجی با نامزد دموکراتی که پیروز انتخابات اعلام شد، تماس گرفتند و به او گفتند، این انتخابات شاهد بیشترین آشوبی بوده که تاکنون دیده‌اند.

ترامپ اظهار کرد، افرادی را می‌شناسد که دو یا سه یا چهار برگه رای پستی دریافت کرده‌اند. این انتخابات جعلی است و تقلب گسترده‌ای رخ داده است. بزرگترین تقلبی که کشورش شاهد بوده است.

ترامپ ادامه داد، بیش از ۷۴ میلیون رای به دست آورده و بایدن به ۸۰ میلیون رای دست نیافته است.

او باز هم گفت، این انتخابات کاملا تقلبی است.

رئیس‌جمهوری آمریکا اشاره کرد، صدها دلیل و مدرک مکتوب خطی در تایید آنچه می‌گوییم داریم اما دادگاه‌ها و قضات آنها را قبول نکردند. ما در چه کشوری زندگی می‌کنیم؟ این چه انتخاباتی است؟

ترامپ افزود، آنچه در جورجیا رخ داد، فاجعه است، فرماندار جورجیا ننگ است او اشتباه کرد که روزی او را تایید کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا ادامه داد: باید به سرعت حرکت کنیم هرگز از تاریخ‌هایی که از آنها برای تعیین پیروز صحبت می‌کنند، صحبت نخواهم کرد.

ترامپ این سوال را مطرح کرد چطور بایدن بر هیلاری کلینتون برتری می‌یابد و از آرایی که باراک اوباما در ایالت‌های جنجالی به دست آورد بالاتر رفت حتی بین آمریکایی‌های سیاه‌پوست؟ تعدادی از مرده‌ها رای دادند، این یعنی کسی به جای آنها رای داد این قصه طولانی است و تقلبی علیه اراده ملت آمریکا روی داد.

او اضافه کرد: هیچ کس نزد من نیامد که بگوید دفتر تحقیقات فدرال افرادی را که دست به تقلب در انتخابات زدند، بازداشت کرد. او رسانه‌ها و شرکت‌های تکنولوژی را به مشارکت در فساد گسترده در روند انتخابات متهم کرد و گفت: آنچه رخ داد دردسر و مشکلی برای کشور ماست.

ترامپ تاکید کرد: به رغم این‌که ما ادله گسترده‌ و برترین وکلا را داریم اما مساله من به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا دشوار است که به دادگاه عالی برسد. ما وکلایی بزرگ داریم اما به دلیل تهدیدات شنیع عقب‌نشینی کردند.

او درباره این‌که آیا مشاور خاصی برای تحقیق در مسائل انتخابات تعیین خواهد کرد یا نه،‌گفت: بله به یک دادستان کل ویژه فکر خواهم کرد.

ترامپ تصریح کرد، اگر مجددا انتخاب شود توافقی سریع با ایران ایجاد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار