معرفی نرم افزار کتابخوان «بوفه» از سوی انتشارات مدرسه

تهران (پانا) - نرم افزار کتابخوان «بوفه» از سوی انتشارات مدرسه و با هدف دسترسی مخاطبان به کتاب‌های الکترونیک و صوتی این انتشاراتی وابسته به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، تولید و ارائه شد. 

کد مطلب: ۱۱۴۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
معرفی نرم افزار کتابخوان «بوفه» از سوی انتشارات مدرسه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، امروزه اینکه هرکاری را می‌توان با گوشی‌های همراه انجام داد موضوع عجیبی نیست حتی خواندن کتاب بدون این که آن را حمل کنیم و یا ورق بزنیم. البته خیلی معتقدند ورق زدن کتاب و حس مطالعه کتاب‌های فیزیکی حال و هوای دیگری دارد اما با در نظر گرفتن ابعادی مانند قیمت، دسترسی بهتر و به صرفه‌تر، هر کتاب خوانی باید نرم افزارهای کتاب‌خوان دلخواه را در گوشی خود به همراه داشته باشد.

انتشارات مدرسه با تولید نرم افزار«بوفه» آثار خود را در این بازار به عرصه نمایش گذاشته است. با نصب این نرم افزار روی گوشی تلفن همراه، رایانه دستی یا حتی رایانه می‌توانید آثار مورد نظرتان را از انتشارات مدرسه مطالعه کنید.این نرم افزار برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز طراحی شده است. در این نرم افزار حقوق ناشر و مؤلف رعایت شده و تلاش می‌شود تا کلیه آثار انتشارات مدرسه عرضه گردد.

نرم افزار بوفه می‌کوشد با پشتیبانی فیدیبو و با استفاده از استانداردهای بین المللی و بروز رسانی مرتب، همواره خود را در سطح معتبرترین کتابخوان‌ها نگه دارد؛ از جمله امکانات ویژه این اپلیکیشن می توان به خواندن کتاب الکترونیک بدون نیاز به اینترنت؛ مطالعه رایگان نسخه‌های نمونه تمام کتاب‌ها قبل از خرید؛ دسترسی به برخی آثار به صورت رایگان؛ امکان ارزیابی کتابها توسط کاربر؛ امکان خرید ارزی از سراسر دنیا؛ امکان گفتگو درباره کتاب‌ها در لابه‌لای صفحات کتاب (مطالعه گروهی)؛ امکان گوش دادن به کتاب صوتی و تنظیمات خاص کتابخوان: هایلایت و حاشیه ‌‌‌نویسی، تغییر فونت، رنگ پس زمینه، نور صفحه، اندازه حروف و فاصله خطوط اشاره کرد.

در حال حاضر 950 اثر از مجموعه کتاب‌های انتشارات مدرسه اعم از علمی، هنری، آموزشی، داستانی و... به نسخه الکترونیک تبدیل و 5 نسخه از کتابهای صوتی نیز در نرم افزار بوفه عرضه شده است. علاقمندان برای نصب نرم افزار بوفه می‌توانند آن را از کافه بازار و گوگل پلی دانلود کنند. همچنین برای دسترسی به آثار می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید: http://www.madresehpub.ir/e-book/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار