سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد؛

تفاوت ۳۵ درصدی قیمت محصولات پر فروش میادین با سطح شهر

تهران (پانا)- براساس گزارش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، میانگین قیمت‌ سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار نسبت سطح شهر ۳۵ و نیم درصد پایین تر است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تفاوت ۳۵ درصدی قیمت محصولات پر فروش میادین با سطح شهر

به گزارش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، در حال حاضر قیمت گوجه فرنگی بوته‌ای در میادین ۷,۱۰۰ تومان و گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۹,۳۰۰ تومان است در صورتی که میانگین قیمت گوجه فرنگی بوته‌ای در سطح شهر ۱۲,۴۰۰ تومان و گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۱۵,۴۰۰ تومان است و به عبارتی، به ترتیب گوجه فرنگی بوته‌ای در میادین ۴۳ درصد و گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۴۰ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

بر این اساس، در مورد خیار نیز در حال حاضر قیمت خیار رسمی و رویال در میادین ۶,۵۰۰ تومان و خیار گلخانه‌ای ۸,۲۰۰ تومان است در صورتی که میانگین قیمت خیار رسمی و رویال در سطح شهر ۸,۷۰۰ تومان و خیارگلخانه‌ای ۱۰,۷۰۰ تومان است و به عبارتی، به ترتیب خیار رسمی و رویال در میادین ۲۵ درصد و خیار گلخانه‌ای ۲۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

همچنین در مورد پرتقال نیز در حال حاضر، قیمت تامسون شمال در میادین ۹,۷۰۰ تومان و تامسون جنوب ۱۱ هزار تومان است در صورتی که میانگین قیمت تامسون شمال در سطح شهر ۱۵,۲۰۰ تومان و تامسون جنوب ۱۷,۲۰۰ تومان است و به عبارتی، قیمت تامسون شمال و جنوب در میادین ۳۶ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

گفتنی است هویج نیز در حال حاضر، در میادین با قیمت هر کیلوگرم ۶,۹۰۰ تومان عرضه می‌شود در صورتی که میانگین قیمت آن در سطح شهر ۱۲,۶۰۰ تومان است و به عبارتی، این محصول در میادین ۴۵ درصد ارزان‌تر از سطح شهر عرضه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار