برگزاری دوره آموزش مجازی آلودگی هوا در ۴۵ مدرسه ملارد

تهران (پانا) - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از برگزاری دوره آموزش مجازی با موضوع آلودگی هوا در مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش مجازی آلودگی هوا در ۴۵ مدرسه ملارد

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، مهناز مدیریان با اعلام این خبر گفت: با توجه به عدم امکان برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت حضوری، این اداره با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد اقدام به برگزاری چهارمین دوره آموزش مجازی در مدارس این شهرستان کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: این دوره آموزشی با موضوع آلودگی هوا در مقطع ابتدایی و برای دانش آموزان 45 مدرسه در شهرستان با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در قشر آینده ساز کشور طی آبان ماه سال جاری برگزار شد.

مدیریان افزود: در این دوره آموزشی موضوعاتی درخصوص آلودگی هوا، منابع آلاینده هوا و راهکارهای کاهش آلودگی هوا به صورت ساده و علمی همراه با تصاویر قابل درک برای دانش آموزان ارائه شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد در پایان ضمن اشاره به استقبال و علاقمندی دانش آموزان از این دوره آموزش های مجازی گفت: تاثیر مثبت دوره های آموزش مجازی در خصوص مسائل زیست محیطی باتوجه به آثار ارسالی این دانش آموزان در خصوص مطالب آموزشی ارائه شده محسوس بوده و این امر انگیزه ای برای مجموعه محیط زیست در امر آموزش و فرهنگسازی نسل آینده ساز کشورمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار