مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

تحقق 150درصدی برنامه های کمیته امداد استان درمرحله اول ودوم رزمایش ایران همدل

کمک های مومنانه در مرحله سوم رزمایش تخصصی شده اند

زنجان (پانا) - در مرحله سوم رزمایش ایران همدل با هدف سوق کمک های مومنانه مردم استان برای حمایت بیشتر از سالمندان، بیماران خاص و صعب العلاج، تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای آموزشهای غیر حضوری دانش آموزان و دانشجویان، کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و تهیه جهیزیه برای نوعروسان و نیازمندان تحت حمایت اجرایی می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۲۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تحقق 150درصدی برنامه های کمیته امداد استان درمرحله اول ودوم  رزمایش ایران همدل

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان در جلسه شورای مدیران استان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: روحیه بسیجی و تفکر جهادی برپایه اعتقادی استوار بوده و همین تفکر و روحیه باعث پیشرفت کارها و توفیقات امداد استان در بخش های مختلف و برنامه های اجرایی می شود.
وی اظهار کرد: بسیج همواره در تمامی عرصه ها وحوزه ها پیشگام بوده و در مباحث اقتصادی، فرهنگی، عمران وآبادانی و بهداشتی و درمانی خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشته وامید آفرین برای دوستان و مایوس کننده دشمنان، بدخواهان واستکبار بوده است.
صفری ضمن قدردانی از مردم شریف، خیر ونیکوکار استان به همراهی و همدلی در مراحل اول ودوم رزمایش کمک مومنانه مردم استان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول و دوم رزمایش ایران همدل و کمک های مومنانه 150درصد برنامه های پیش بینی شده محقق شد وامیدواریم درمرحله سوم رزمایش نیز همانند دومرحله قبل شاهد مشارکت فعال هم استانی های نیکوکار باشیم.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه و ایران همدل کمک ها تخصصی تر شده و سعی خواهد شد با هم افزایی و مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان، مشکلات سالمندان، بیماران خاص و صعب العلاج، تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان و دانشجویان، تهیه جهیزیه وکمک هزینه ازدواج مددجویان عزیز تحت حمایت استان مرتفع شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر 15هزار و 500 خانوار سالمند تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد در زمینه های کمک معیشت، بهداشتی ودرمانی، مسکن، کمک هزینه ازدواج فرزندان، کمک هزینه نگهداری، خدمات فرهنگی و مشاوره ای نحوه مدیریت دوران سالمندی بهره‌مند هستند.
صفری با قدردانی از مشارکت خوب و همراهی مستمر آحاد مردم استان در برنامه ها و فعالیت های این نهاد، بویژه در مراحل اول ودوم کمک های مومنانه یاد آور شد: مرحله سوم رزمایش ایران همدل تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از اول آذرماه تا سالروز شهادت سردار دلها همزمان با سراسر کشور در استان زنجان اجرا می شود و هم استانیهای سخاوتمند ،خیر ونیک اندیش می توانند با پیوستن به "مرحله سوم کمک های مومنانه و رزمایش ایران همدل "کمک های خود را به همین منظور به شماره کارت 0420-5003-9979-6037 و یا از طریق شماره گیری کد مهربانی #024*8877* با تلفن همراه در این پویش معنوی شرکت و یاریگر نیازمندان و محرومان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار