صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست

شهر ری(پانا) _ علی یزدان پناه با تاکید بر اینکه صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت جامعه ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نفوذ کرده باشد همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت می کند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست

همزمان با پایان یافتن هفته بسیج، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ومسئول پایگاه شهید همت ناحیه دو شهر ری با خانواده‌های شهدای فرهنگی، شهید مطصفی قدمی، شهید صفر علی داودی و شهید محمد رضا طیبی دیدار و گفتگو کردند.

یزدان پناه با بیان این که شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، خطاب به خانواده‌های معزز شهیدان گفت: صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، درود بر شما بخاطر صبری که دارید و رسالتی که به خوبی انجام داده و فرزندان رشیدی را به جامعه تحویل دادید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری بابیان این که دیدار و قدردانی از خانواده معظم شهدا از وظایف ماست، افزود: امنیت ایران اسلامی ثمره خون شهیدان است و ما به هر جایی که رسیدیم، مدیون رشادتها و جوانمردیهای شهدای فرهنگی گرانقدر اسلام هستیم و ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

او با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادتهای ایثارگران باعث تداوم راه انقلاب می شود، ادامه داد: جامعه‌ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نفوذ کرده باشد همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت می‌کند.

خبرنگار:جواد تلطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار