بیانیه نمایندگان استان اصفهان در مجلس دانش آموزی در خصوص ترور شهید فخری زاده

اصفهان(پانا) _ نمایندگان استان اصفهان در مجلس دانش آموزی کشوری به مناسبت ترور شهید فخری زاده بیانیه ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان استان اصفهان در مجلس دانش آموزی در خصوص ترور شهید فخری زاده

بسم رب الشهدا و الصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
شهادت هنر مردان خداست. شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.
امروزه قدرت های استکباری جهان و در راس آنها رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر طی اقدامی وقیحانه دست به ترور دانشمندان و نخبگان بین المللی زده و با این اقدام خبیثانه چهره واقعی و ننگین خود را به جهانیان نشان دادند.
بدین وسیله ما نمایندگان استان اصفهان در مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری، شهادت دانشمند فرهیخته، پدر علم هسته ای ایران و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید «محسن فخری زاده» را خدمت مقام معظم رهبری، جامعه علمی و عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار