همسطح سازی 210هزار متر ازپیاده‌روهای شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیریت شهری اسلامشهر علیرغم وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی و محدودیت در منابع مالی علاوه بر اجرای پروژه های بزرگ عمرانی، به اجرای پروژه های کوچک نیزدر سطح مناطق مختلف شهر توجه خاص دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
همسطح سازی 210هزار متر ازپیاده‌روهای شهرستان اسلامشهر

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، هادی گورابی معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهردر این رابطه اظهار کرد: بیش از ۲۱۰ هزارمتر از پیاده‌روهای سطح شهر در مناطق مختلف همسطح‌سازی و بهسازی شده که رکورد بی‌سابقه‌ای در اجرای همسطح‌سازی پیاده‌روهای اسلامشهر است.

او افزود: در راستای رعایت حقوق شهروندان و مناسب‌سازی معابر و ایجاد تسهیل برای عبور و مرور عابرین پیاده در سطح شهر، همسطح سازی پیاده‌روهای پرتردد و اصلی شهر در دستور قرار گرفته و با همت و تلاش همه عوامل اجرایی این طرح در مناطق مختلف اسلامشهر به مرحله اجرا درآمده و در برخی مناطق اتمام یافته است.

گورابی با اشاره به ادامه عملیات اجرایی طرح همسطح‌سازی در نقاط مختلف شهر بیان کرد: مدیریت شهری اسلامشهر علیرغم وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی و محدودیت در منابع مالی علاوه بر اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی مانند احداث کمربندی شمالی و مترو، به اجرای پروژه های کوچک در سطح مناطق مختلف شهر هم توجه داشته و همواره شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و فعالیت‌های عمرانی در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار