بیانیه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای

تهران (پانا) - در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده  دانشمند ارزنده هسته ای و موشکی کشور فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بیانه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای

به گزارش فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، در این بیانیه آماده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ترور و شهادت دانشمند ارزنده موشکی و هسته ای ، مدیر خدوم عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف و قهرمان ایران و خانواده معزز آن شهید بزرگ تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

شهید فخری زاده نماد قدرت علمی ایران اسلامی بود که بدخواهان و دشمنان را از رشد خیره کننده علم و فناوری این مرزوبوم پرگهر به لرزه انداخته بود.

دشمنانی که فرزندان این آب و خاک را نشانه گرفته اند بدانند که هرگز به اهداف شومشان نخواهند رسید چرا که ما ملت غیور ایران اسلامی شهادت در راه وطن را اوج افتخار می دانیم و برای ذره ذره خاک وطنمان و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده ایم وشهادت شهید فخری زاده عزم ملت بزرگ ایران اسلامی را در پیگیری راه اعتلای علمی برای پیشرفت کشور راسخ‌تر می‌کند .

فدراسیون ورزش دانش آموزی به نمایندگی از جامعه بزرگ دانش اموزان و ورزشکاران ، این آینده سازان ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی و ناجوانمردانه انزجار خود را از دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران که دستشان به ترور ناجوانمردانه دانشمندان آلوده است اعلام و آنرا به شدت محکوم می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار