برای اولین بار در نیشابور انجام شد

خرید 10 دستگاه کپسول اکسیژن برای بیماران فرهنگی

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از خرید 10 دستگاه کپسول اکسیژن به همت مدیریت و همکاران اداری، این شهرستان جهت استفاده بیماران فرهنگی در نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
خرید 10 دستگاه کپسول اکسیژن برای بیماران فرهنگی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور، علیرضا کلیدری گفت: در این شرایط حاد کرونایی و در این زیست بوم جدید، تهیه کپسول اکسیژن، از تجهیزات سرمایه ‌ای مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا به شمار می رود و این اقدام مهم در جهت کمک به همکاران فرهنگی و خانواده آنها که درگیر این بیماری منحوس شده اند، انجام شده است.

محمد ولی ایروانی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیز با اظهار خرسندی از این اتفاق مهم، افزود: تعداد 10 عدد کپسول اکسیژن با صرف اعتباری بالغ بر 330 میلیون ریال به همت مدیریت، همکاران گرامی و امور عام المنفعه خریداری شده و تحویل کلینیک فرهنگیان شد و در اختیار فرهنگیان عزیز قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مذکور جهت پیشگیری از کمبود اکسیژن تهیه و از ضروریات بیماران مبتلا به کرونا محسوب می‌شود، افزود: با هماهنگی مدیریت مجموعه پیش بینی شده است در صورت نیاز و ضرورت بر تعداد این کپسول ها افزوده شود تا جامعه فرهنگیان نیشابور دغدغه ای برای تهیه کپسول اکسیژن نداشته باشند.

این تعداد کپسول اکسیژن با هدف کمک به تسکین آلام بیماران و ترویج فرهنگ نوعدوستی و همدلی انجام شده و فرصتی مناسب است تا خیرین ضمن همدلی و همراهی خود همانند گذشته با اهدای کمک های خیریه ای خود بخشی از آلام بیماران را برطرف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار