نماینده استان یزد در مجلس دانش آموزی کشور:

راه شهید فخری زاده پر صلابت تر طی خواهد شد

بافق (پانا) - نماینده استان یزد در مجلس دانش آموزی کشور ، ضمن محکومیت ترور دانشمند ایرانی، شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۲۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

پریسا حسینی ، نماینده استان یزد در مجلس دانش آموزی کشور ضمن ایراد پیامی ، شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جنایت صورت گرفته توسط عیادی استکبار جهانی در به شهادت رساندن یکی دیگر از دانشمندان و نخبه های این سرزمین، بار دیگر چهره کریه تروریسم را به نمایش گذاشته و سندی دیگر از مظلومیت ملت رشید ایران و فرزندان عزیز این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.
شهادت فرهیخته والا مقام، محسن فخری‌زاده که از دست‌اندرکاران و دانشمندان عزیز هسته ای و موشکی بود، این حقیقت را بیش از پیش نمایان ساخت که کشورمان در راه دستیابی به قله های پُر عظمت پیشرفت و تعالی، عظمی جدی دارد و در این راه خون پاک عزیزترین یاران و فرزندان خود را به پای سربلندی نظام اسلامی هدیه خواهد داد. شهادت این پیشرو عرصه علم و تعالی میهن را محضر رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگوار ایران و خانواده مکرم آن شهید والامقام، تبریک و تسلیت عرض نموده و اطمینان دارم راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش پر صلابت تر از قبل طی خواهد شد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

پریسا حسینی

نماینده دانش آموزان استان یزد در مجلس دانش آموزی کشور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار