عاملان حرکت مزورانه ترور شهید فخری زاده پاسخ کوبنده دریافت می کنند

تهران (پانا)- رییس دفتر رییس جمهوری در پیام تسلیت خود بابت ترور شهید فخری زاده گفت بدون تردید همه عوامل و ایادی این حرکت مزورانه به زودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده، تاکید کرد که بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: ترور دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده از سوی ایادی مزدور استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب بار دیگر نگرانی و خشم دشمنان کینه توز و سرخورده ملت ایران را نسبت به پیشرفت های نظامی و دفاعی کشور آشکارتر کرد.

واعظی یادآورشد که اینجانب شهادت این خدمتگزار متعهد و پر تلاش عرصه دفاعی کشور را به ملت شریف و انقلابی ایران، همه همکاران و به ویژه خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم و برای این شهید سرفراز علو درجات، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسالت دارم.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار