سناریوهای یوفا برای یورو 2020؛ حضور تماشاگر آزاد می‌شود؟

تهران (پانا) - اتحادیه فوتبال اروپا برای حضور تماشاگران در یورو 2020 چهار سناریو در نظر گرفته است که تا آغاز بازی‌ها یکی از آنها را برای استفاده انتخاب خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

روند شیوع کرونا ویروس در سطح جهان بر خلاف پیش‌بینی‌های اولیه اتحادیه فوتبال اروپا بوده و به رغم اینکه مسابقات فوتبال در سطح قاره سبز در حال برگزاری است، اما حضور تماشاگران در ابهام قرار دارد.

در همین راستا، اتحادیه فوتبال اروپا برای دیدارهای یورو 2020 که با یکسال تاخیر در سال 2021 برگزار خواهد شد 4 سناریو در نظر گرفته است که قرار است یکی از آنها پس از بررسی و البته سنجش اوضاع شیوع کرونا ویروس در کشورهای میزبان مورد استفاده قرار بگیرد.

در سناریوهای مد نظر یوفا، 3 سناریو با حضور تماشاگران بسته شده است که در سناریو اول و خوش‌بینانه‌ترین سناریو، تماشاگران به صورت کامل در ورزشگاه حاضر خواهند شد و استفاده از ماسک اجباری است، سناریویی که اجرای آن بسیار بعید به نظر می‌رسد.

اما در سناریو دوم، باز هم تماشاگران در ورزشگاه حضور خواهند داشت اما تمام تماشاگران باید پیش از حضور در ورزشگاه تست کرونا داده باشد. همین سناریو برای حضور 50 درصدی تماشاگران هم مد نظر قرار گرفته است.

در سومین سناریو، 20 الی 30 درصد ظرفیت ورزشگاه تماشاگر حضور خواهد داشت و داشتن ماسک اجباری است.

همچنین علاوه بر این سناریوها، یوفا بدون تماشاگر بودن تمام بازی‌ها را هم در برنامه‌های خود مد نظر قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار