مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

امدادرسانی به ۹۹ خودروی گرفتار در برف گیلان

رشت ( پانا) -  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از امدادرسانی به ۹۹ خودروی گرفتار در برف در محورهای کوهستانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد بارش برف در برخی از محورها به ۵۰ سانت رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، فریبرز مرادی با بیان اینکه محور پونل خلخال به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است، اظهار کرد: محورهای سیاهکل - دیلمان، زیاز - شوک و لات محله در شهرستان رودسر نیز با بارش شدید برف مواجه است.

وی با اشاره به بارش خفیف برف در محور رستم آباد - بره سر - کلیشم در شهرستان رودبار و محور بلوردکان - خصیب دشت و محور شوک - ملکوت در شهرستان املش، افزود: بارش برف در محور فومن - ماسوله، محور پونل - خلخال، محور اسالم - خلخال و گیلوان متوقف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، ارتفاع برف در محورهای پونل - خلخال، اسالم - خلخال و بلوردکان - خصیب دشت را ۵۰ سانت دانست و عنوان کرد: در محور سیاهکل دیلمان نیز بین ۵۰ تا ۶۰ سانت برف باریده است.

مرادی، با اشاره به بارش ۲۰ تا ۴۰ سانتی برف در محورهای گیلوان، زیار - شوک، لات محله و رستم آباد - بره سر - کلیشم، یادآور شد: ۱۰ اکیپ راهداری در حال برفروبی محورها هستند.

وی همچنین از امدادرسانی به ۹۹ خودروی گرفتار در برف در محورهای کوهستانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: رانندگان تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ و وسائل گرمایشی به همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار