پیام تبریک فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم نداجا، به مناسبت سالروز حماسه سازی نیروی دریایی ارتش

رشت ( پانا) - فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم نداجای رشت امروز با صدور پیامی ، 7 آذر روز سالروز حماسه سازی غیورمردان نیروی دریایی ارتش در عملیات مروارید را به همه دریادلان ایران اسلامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۲۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ پیام به شرح ذیل صادر شد: حماسه 7 آذر نقطه عطفی در تاریخ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که دریادلان نیروی دریایی ارتش، با قلبی آکنده از ایمان و اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولایت، درسی تاریخی به دشمنان اسلام و میهن عزیزمان داده و قدرت دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اثبات کردند.
امروزه جایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از منظر کارآمدی، توان و قدرت در عرصه های مختلف نظامی با گذشته قابل قیاس نیست و ارتقاء آمادگی رزمی و کارآیی نیروها و پیشرفت روزافزون تجهیزات و تسلیحات سبب شده تا قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته ارتقاء یافته و نقش راهبردی این نیرو جلوه ای دیگر یابد.

جای تردید نیست که حماسه آفرینان نیروی دریایی ارتش با توام ساختن اخلاص و ایمان در تبعیت از رهنمودها و فرامین فرمانده معظم کل قوا، همچون گذشته مدافع اسلام و حافظ امنیت و آسایش امت اسلامی ایران خواهد بود و اجازه نخواهد داد تا دشمنان هیچ فرصتی برای تضعیف امنیت و اقتدار ایران یابند.
دریادلان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با ایمان به شعار «راه ما راه حسین است» ادامه دهنده راه شهادت طلبی، آزادگی، ایثار شهیدان کربلا و حماسه سازان 7 آذر است و تا انتها با جان خویش قسم در صیانت از انقلاب اسلامی ایران خورده اند.
در انتها ضمن تبریک حماسه 7 آذر به مسئولان و آحاد مردم گیلان، برای همه همرزمانم در جای جای میهن اسلامی و تمامی دریادلان که دور از وطن و در آبهای بین المللی مشغول صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران هستند آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و ضمن آرزوی سربلندی و اقتدار میهن عزیزمان بالندگی و توفیقات بیشتر نیروی دریایی ارتش را در سایه عنایات حضرت ولی عصر و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری از درگاه خداوند مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار