پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 

اصفهان(پانا) _ رئیس سازمان دانش اموزی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیامی منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بسیج یادآور تبلور متعالی ترین اندیشه های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی است که پویایی و عمل توامان با تعهد ، در راستای خدمت به خلق را بزرگترین اندوخته خود دانسته و حمایت از اسلام و معارف ناب اسلامی را رسالت همیشگی خویش می داند .
سالیان متمادی است که صیانت از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی نظام در کنار جذب و سازماندهی نیروهای فعال جهادی در خدمت به مردم و محرومان و حضور پررنگ در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی نمونه هایی از شورآفرینی و اعتلای تفکر بسیجی است .
مطمئنا حساسیت های جهان معاصر و مواجهه با تفکرهای التقاطی ظهور یافته که مستقیما نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده و در حال ذائقه سازی برای آنان است ، لزوم حفظ و حراست ما از فرهنگ و باورهای دینی و اخلاقی مان به خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی را به ما گوشزد می کند .
در این میان ضرورت اجتناب ناپذیر توجه و گسترش بسیج دانش آموزی و اهتمام به تعالی معنوی و علمی اعضای آن برای ارج نهادن به تداوم و استقرار نظام ارزشی جامعه و استمرار این نظام به نسل های آتی از بزرگترین رسالت هایی است که پایداری این شجره طیبه را با شعار ، آمیخته شدن علم و ابتکار در کنار مسئولیت و ایثار را تضمین می کند .
اینجانب ضمن گرامیداشت تمامی سروقامتان جهاد و شهادت ، این مناسبت عظیم را به تمامی بسیجیان بصیر علی الخصوص فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی تبریک گفته و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی عزیز را ذیل توجهات خاصه امام زمان (عج) و راهبری های داهیانه مقام معظم رهبری آرزومندم .
عباس زهیری رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان
۶آذرماه ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار