تقدیر از فرمانده سپاه ناحیه ابوذر منطقه ۱۹

تهران (پانا) _ در راستای گرامیداشت هفته بسیج، هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ از زحمات و همکاری جناب سرهنگ یوسف پور، فرمانده سپاه ناحیه ابوذر تجلیل و تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر  از  فرمانده سپاه ناحیه ابوذر منطقه ۱۹

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج، هادی حنیف نیا، مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۹ با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه ابوذر از سرهنگ یوسف پور و فرماندهان سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۹ تهران تجلیل کرد.

بنا بر این گزارش که به صورت زنده از کانال نگاه ۱۹ در شبکه شاد برای مدیران مدارس پخش می شد، حنیف نیا طی سخنانی هفته بسیج را روزهای یادآوری دانش آموختگان و تربیت یافتگان مکتب حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب و نیز پایمردی و ایستادگی ملتی بزرگ بر اندیشه و باور خویش دانست.

وی در ادامه سخنان خود، بسیج را در حقیقت ماندگارترین جلوه های از خودگذشتگی و ایثار و میعادگاه عاشقانی دانست که در راستای داشتن جامعه ای آراسته به فضایل انسانی و تحقق حیات طیبه در آسمان عزت و افتخار، چشم ها را به سمت خویش خیره می کند.

وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب در مورد بسیج اشاره و بیان کرد: امروزه " بسیج برای جوانان شور آفرین ، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار