فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:

وجود شرکت آلومینیای جاجرم و راه آهن پتانسیل های خوبی برای توسعه استان خراسان شمالی هستند

بجنورد (پانا ) - سردارسعید محمدفرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عنوان کرد که ظرفیت های خوبی در استان همانند شرکت آلومینیای جاجرم، راه آهن جوین، اسفراین وجود دارد که خود آن ها پتانسیل های خوبی برای توسعه استان خراسان شمالی هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
وجود شرکت آلومینیای جاجرم و راه آهن پتانسیل های خوبی برای توسعه استان  خراسان شمالی هستند

به گزارش پانا ، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار کرد: پروژه های مهمی که قرارگاه در استان عهده دار آن است با روحیه جهادی و در کنار دولت درحال اجراست و پروژه راه آهن جوین اسفراین از لحاظ اثرگذاری در ارتقاء مبادلات تجاری، کوتاه کردن مسیر و کاهش هزینه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: با بهره برداری از پروژه های متعدد در قالب تفاهم نامه ، شاهد حضور جدی تر و فعال تر قرارگاه خاتم الانبیا در خراسان شمالی خواهیم بود.

سعید محمد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ظرفیت های بالای خراسان شمالی در حوزه های مختلف اشاره و افزود:بزرگترین ظرفیت استان همدلی و انسجام بین تمام مسئولان و حضور همیشه در صحنه مردم است. وی تصریح کرد: در کمتر استانی چنین وفاق بین مسئولان مشاهده شده و مهم تر آنکه تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم است.

سردار محمد یکی دیگر از ظرفیت های استان را در حوزه مادی دانست و بیان کرد: هرچند استان در این حوزه بسیار غنی است اما از ظرفیت بخش های مرزی و صادراتی به درستی استفاده نشده است لذا باید مجوزهای لازم صادر شود. وی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا از سنوات گذشته در خراسان شمالی نقش آفرینی داشته و تاکنون ۱۰ پروژه نیز تکمیل شده است.

سردار محمد اظهار داشت: در حوزه های مختلف راهسازی، راه آهن، مخابرات، آب ، کشاورزی و صنعتی برای این استان توافقات خوبی انجام شده است. وی وجود ظرفیت هایی همچون کارخانه آلومینای جاجرم و راه آهن را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: از این ظرفیت ها می توان برای توسعه بیشتر استان بهره برد. سردار محمد به مناسبت ۵ آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان هدیه تخصیص اعتبار جهت انتقال گاز به منازل ۲ هزار خانوار روستایی خراسان شمالی را از سوی قرارگاه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار