برگزاری شب شعر مجازی بسیج مدرسه عشق در زبرخان

زبرخان (پانا)- معاون پرورشی آموزش و پررش شهرستان زبرخان از برگزاری مراسم معنوی شب شعر بسیج مدرسه عشق در سطح این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شب شعر مجازی  بسیج مدرسه عشق  در زبرخان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان زبرخان سید علی حسینی اظهار کرد: این شب شعر با همکاری‌ کانون بسیج فرهنگیان ، حوزه بسیج دانش آموزی امام حسین ( ع ) و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان زبرخان و با شرکت شاعران برجسته کشوری به صورت آنلاین برگزار شد .

وی ادامه داد: در این شب شعرکه به مناسبت هفته بسیج برگزار شد خانم دکتر اکرامی شاعر برگزیده چندین جشنواره کشوری و بین المللی ، آقای تاج محمدی ، و آقای آخته از شاعران بنام کشوری و استانی به همراهی تعدادی از شاعران بسیجی و فرهنگی شهرستان زبرخان اشعار خود را در وصف بسیج قرائت کردند .

حسینی افزود: در بخشی از این برنامه تعدادی از شاعران برتر دانش آموز اشعار خود را سرودند و مورد توجه و تحسین حضار انلاین قرار گرفتند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان نیز در این مراسم ضمن تشکر از شاعران ، حضار و مجریان برنامه تداوم این گونه محافل جذاب ادبی را در جهت ترویج روحیه و ارتقا ء فرهنگ بسیج خواستار شد و افزود : بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستاد و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشید .

مجتبی تاراش ادامه داد: هفته فرخنده بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلندبنیانگذار بسیج حضرت امام خمینی (ره ) و بیعتی دوباره با حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

وی در پایان این مراسم مجازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال در این ایام سخت کرونائی برای همه عزیزان سلامت، سعادت، سربلندی مسئلت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار