معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد:

برگزاری دومین مرحله طرح ملی لاله های روشن با گرامیداشت 40 هزار شهید دانش آموز

بجنورد (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد از برگزاری طرح ملی لاله های روشن با هدف پاسداشت 40 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی در شهرستان بجنورد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین مرحله طرح ملی لاله های روشن با گرامیداشت 40 هزار شهید دانش آموز

به گزارش پانا، مهدی حسن زاده ،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در گفت و گو با خبر نگار پانا ،اظهار داشت:هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش آموزان بعنوان نسل سوم انقلاب با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیره شهداء در قالب یک برنامه منسجم و هدفمند با مشارکت دانش اموزان است .

وی تصریح کرد: دومین مرحله طرح ملی لاله های روشن در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت رشادت ها و فداکاری بیش از 40 هزار دانش آموز و فرهنگی شهید سرافراز دوران مقدس در شهرستان بجنورد اجرا می گردد.

حسن زاده با اشاره به اجرای این طرح اثر گذار ،عنوان کرد:دوره اول این طرح در سال قبل در تمامی مدارس اجرا شد و دوره دوم این طرح نیز با توجه به مشکلات ناشی از شیوع بیماری کووید 19 در قالب جدیدی با مشارکت تشکل ها و شوراهای دانش آموزی و با رویکرد استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه در شبکه شاد در حال برگزاری است .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ،تصریح کرد: از مهر ماه سال 99 کانال طرح ملی یادواره لاله های روشن با برنامه ریزی و هماهنگی در مدارس اجرا شد و برگزاری این مراسم به صورت مجازی و هماهنگ از 5 آذر لغایت 12 آذر ماه به مدت یک هفته همزمان با هفته بسیج می باشد .

وی با اشاره به افتتاحیه این طرح گفت:مراسم اختتامیه دوره اول و افتتاحیه دوره دوم به صورت ویدیو کنفرانس در شبکه شاد سه شنبه 4 آذر ماه ساعت ده صبح برگزار شد .

حسن زاده اظهار کرد: عزت و اقتدار کشور مرهون ایثار و حماسه شهداء و ایثارگران است و معرفی شهداء بعنوان الگوهای رفتاری برای نسل امروز ما اهمیت ویژه ای دارد که اجرای طرح لاله های روشن ،فرصتی است که نسل نوجوانان ما با آموزه های آنان آشنا شوند.

خبرنگار: دلاور آوازه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار