فرمانده ستاد عملیات بیماری کرونا در تهران خبر داد

مراجعه ۱۵۱ کرونا مثبت به فرودگاه

تهران (پانا) - فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجاست، گفت نقض قرنطینه توسط افرادی که نتیجه آزمایش PCR آنها مثبت است، همچنان در تهران در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه ۱۵۱ کرونا مثبت به فرودگاه

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین ستاد کرونای تهران و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نکته نگران کننده این است که مردم فکر می‌کنند محدودیت‌های کرونایی به سرعت می‌تواند آمار مرگ و میر و میزان ابتلا را تغییر دهد، گفت: متاسفانه شرایط این گونه نیست و از شنبه تا به امروز تغییر خیلی شگرفی را در میزان بستری بیمارستان‌ها و مرگ و میرها در تهران نداشتیم، به گونه‌ای که متاسفانه دیروز ۹۲ بیمار فوتی PCR مثبت در استان تهران داشتیم.

وی با بیان اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجاست، ادامه داد: همچنین بررسی‌های میدانی ما حاکی از آن است که متاسفانه کماکان شکستن و نقض قرنطینه توسط افراد PCR مثبت در تهران در حال انجام است.

زالی همچنین با بیان اینکه دیروز بیش از ۱۵۱ نفر از مبتلایان PCR مثبت به فرودگاه مراجعه کردند و می‌خواستند از حمل و نقل هوایی برای سفر به استان‌های دیگر استفاده کنند، گفت: این مساله واقعا جای تاسف دارد و بسیار موضوع نگران کننده‌ای است.

وی تاکید کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که در طول ۳ روز اخیر میزان شکستن قرنطینه توسط افراد دارای آزمایش PCR مثبت ادامه دارد و این افراد در ترددها به خصوص ترددهای درون شهری و مناطق مرکزی شهر نقض قرنطینه کرده‌اند و این آمار عدد قابل توجهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار