فراخوان بخش آثار پژوهشی تهران- مبارک منتشر شد

تهران (پانا) - فراخوان بخش آثار پژوهشی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان بخش آثار پژوهشی تهران- مبارک منتشر شد

به گزارش روابط‌عمومی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک، فراخوان بخش آثار پژوهشی این رویداد در دو قسمت ترجمه و تألیف منتشر شد.

متقاضیان بخش تالیف می‌بایست چکیده مقالات و پژوهش‌های خود را در مهلت مقرر در بخش ویژه «پژوهش و تحقیق» بر روی تارنمای جشنواره به نشانی tehranmobarak.theater.ir بارگذاری کرده و فرم مخصوص تقاضا را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند. چکیده مقالات و پژوهش‌های پذیرفته‌شده پس از داوری، از سوی هیأت علمی مسابقه معرفی خواهد شد. پس از آن صاحبان چکیده‌های پذیرفته‌شده می‌بایست اصل مقالات و پژوهش‌های خود را در مهلت مقرر بر روی تارنمای جشنواره بارگذاری کنند. آثار پذیرفته‌شده پس از داوری نهایی به صورت «مجموعه مقالات و پژوهش‌های برگزیده» منتشر خواهد شد.

برای پژوهش‌های ترجمه نیازی به ارسال چکیده نیست و متقاضیان باید اصل اثر به همراه ترجمه کامل را براساس ضوابط این بخش در تارنمای جشنواره بارگذاری کنند.

متقاضیان هر دو بخش از روز یکشنبه ۹ آذرماه می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره نسبت به ثبت تقاضا و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

اگرچه محدودیتی در موضوع پژوهش وجود ندارد اما سرفصل‌های زیر در اولویت است:

- نمایش عروسکی در ایران معاصر

- نمایش عروسکی سنتی در ایران شامل تاریخچه، صحنه و شیوه‌های اجرایی

- معرفی شیوه‌های نوین نمایش عروسکی در جهان

- بررسی جنبه‌های اجتماعی، تربیتی و آموزشی نمایش عروسکی

- فضای مجازی، تماشاخانه‌ای نوین برای نمایش عروسکی

- تکنولوژی‌های مرتبط با عروسک و صحنه

در بخش تالیفی مهلت بارگذاری چکیده آثار بر روی تارنمای جشنواره تا ۳۰ آذرماه، زمان اعلام نتایج چکیده آثار پذیرفته‌شده تا ۱۱دی‌ماه و مهلت بارگذاری اصل آثار پذیرفته‌شده تا ۱۰ بهمن‌ماه سال جاری است. برگزاری سمینار نیز به صورت مجازی در دهه اول اسفندماه ۱۳۹۹ صورت می‌گیرد. در بخش ترجمه، بارگذاری اصل و ترجمه آثار بر روی تارنمای جشنواره تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ است.

دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری‌کربن، کوچه مهبد، پلاک ۱۰، طبقه دوم با شماره تماس ۶۶۷۵۴۶۹۶ قرار دارد. تلفن دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها ۶۶۷۱۰۷۰۲ و نشانی تارنمای جشنواره tehranmobarak.theater.ir است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار