به صورت جلسه ویدیو کنفرانسی با وزارت آموزش و پرورش:

دومین دوره طرح ملی لاله های روشن در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد (پانا ) -به صورت جلسه ویدیو کنفرانسی با وزارت آموزش و پرورش دومین دوره طرح ملی لاله های روشن در خراسان شمالی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره طرح ملی لاله های روشن در خراسان شمالی افتتاح شد

با حضور عباس سعیدی مدیرکل اموزش و پرورش استان به صورت ویدیو کنفرانسی دومین دوره طرح ملی لاله های روشن با شعار ۴۰۰۰۰شهید ۴۰۰۰۰یادواره ۴۰۰۰۰مدرسه برگزار گردید.

گفتنی است این طرح در سال گذشته نیز در استان با برگزاری ویژه برنامه های گوناگون با محوریت شهدای دانش آموز و فرهنگی در قالب یادواره اجرا گردیده است ، همچنین درسال جاری نیز با عنایت به شرایط استان و تعطیلی برخی مدارس بدلیل شیوع بیماری کرونا طرح مذکور با محوریت فضای مجازی و تولید محتوا در بستر شبکه دانش آموزی شاد برگزار خواهد گردید.

محمد اکرامی فر معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در این جلسه افزود: دانش آموزان عزیز و همکاران گرامی می توانند با عضویت در کانال اختصاصی لاله های روشن در شبکه شاد به آدرس @lalehayroshan از محتوای تولید شده مدارس سراسر کشور در این خصوص استفاده نمایند.

وی ادامه داد:همچنین علاقمندان می‌توانند محتوای تولید شده خود در قالب طرح لاله های روشن با موضوع شهدا را با ذکر مشخصات کامل جهت بارگذاری در کانال لاله های روشن به آدرس laleha_r@ ارسال نمایند.

لازم به ذکر است در پایان جلسه نیز باتوجه محدودیت مکانی و رعایت فاصله اجتماعی به نمایندگی از خانواده معزز شهدای استان از فرزند شهید نودهی تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار