سردار ذوالقدر: سازمان بسیج جزئی از مردم است

شهرری (پانا) - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در همایش کمک مومنانه گفت که امروز تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی از جمله وظایف بسیجیان است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سردار ذوالقدر: سازمان بسیج جزئی از مردم است

احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در همایش کمک مومنانه که در جوار حرم شیخ صدوق برگزار شد، با تشکر از مجموعه بسیجیان شهرستان‌های استان تهران که این پویش حاصل زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان است گفت: جهاد ما امروز همین کمکهای مومنانه است، چرا که با فشار حداکثری و تحریم‌های متعددی که در شرایط فعلی بخشی از جامعه ما را تحت تاثیر قرار داده است، باید در این جنگ نیز سربلند باشیم.

وی گفت: دشمن راه‌های مختلفی را برای مبارزه با جمهوری اسلامی در چهل و یک سال گذشته شروع کرده و در همه‌ی آن‌ها با شکست مواجه شده است و برای این شکست خود اقداماتی را در فضای اقتصادی، مانند تحریم ناجوانمردانه به اقشار کم در‌آمد جامعه وارد کرده است. امروز عرصه جنگ ما مبارزه با مشکلات اقتصادی است و تلاش ما در جهت رفع مشکلات هموطانمان از جمله وظایف بسیج است.

ذوالقدر با اشاره به سال‌های دفاع‌مقدس گفت: امروز این کمک‌ها صحنه‌ جنگ ماست که بر اساس کمک‌های دانش‌آموزان است. بنابراین جنگ ‌ما و صحنه‌ دفاع ما تغییر کرده است. در زمان دفاع مقدس هر کسی با هر توانی که داشت در آن صحنه از جان و مال خود می‌گذشت تا از خاک خود دفاع کند. امروز هم این صحنه‌ جنگ با محوریت دیگر توسط مردم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه قدرت نفوذ رسانه‌ها در تمام زمینه‌ها زیاد است، عنوان کرد: ارائه مناسب گزارشات این نوع مراسمات می‌تواند ایده‌ها و اندیشه‌ها را به حرکت درآورد و سیلی از کمک‌ها را در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف جذب کند تا این کمک‌ها دامنه بزرگی برای کمک به افراد کم توان باشد.

وی با اشاره به این‌که همین جوانان ایثارگر مدیران فردای جامعه هستند، ادامه داد: همه‌ مردم ایران چه توانمند و چه کسانی که کمتر توانمندند، این را بر خود فرض بدانند که به هموطن خود در این جهاد کمک کنند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار