استاندار تهران:

طرح های قابل افتتاح در غرب استان تهران چشم گیر است

ملارد(پانا)- جهش تولید با فراهم کردن شرایط حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اتفاق می افتد و تمام دستگاه‌های مربوطه باید این بستر را آماده کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح های قابل افتتاح  در غرب استان تهران چشم گیر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا گفت:‌ در این شرایط سخت حتی یک واحد تولیدی در استان تهران تعطیل نشده است.

او ادامه داد: مهم‌ترین موتور محرک شهرک‌های صنعتی تامین زیرساختهایی نظیر آب و برق است که باید با مشارکت بخش خصوصی این کار انجام شود.

استاندار تهران با اشاره به رشد طرح‌های مختلف عمرانی در استان تهران عنوان کرد: طرحهایی که قرار است بهره‌برداری شود، پیشرفت چشمگیری دارد.

بندپی افزود: بیمارستان‌های شهرستان‌های شهریار و ملارد آماده بهره‌برداری هستند و بیمارستان ملارد تا دو ماه آینده آماده پذیرش بیماران است.

همچنین معاون اقتصادی استاندار، حشمت‌الله عسگری در جلسه تأمین آب شهرک‌ صنعتی ملارد گفت: موضوع تخصیص پساب تصفیه خانه مسکن مهر شهر صفادشت به شهرک صنعتی ملارد و تخصیص پساب تصفیه خانه شهر ملارد به شهرک صنعتی شهریار، توسط دستگاه‌های ذیربط بررسی و جهت تصمیم‌گیری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه مطرح شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار