رییس سازمان دانش آموزی استان همدان عنوان کرد:

تشکیل ۹ مجلس دانش آموزی در استان همدان

همدان (پانا) - رضا میرزایی اعلام کرد، با توجه به ارتقاء شورای دانش آموزی 9 شهرستان استان به مجلس دانش آموزی، مجالس دانش آموزی این شهرستان ها تشکیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ۹ مجلس دانش آموزی در استان همدان

رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در گفتگوبا خبرنگار پانا گفت: دربسته تحولی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی شهرستان‌هایی که حداقل ۲۵ مدرسه متوسطه اول و دوم داشته باشند، شورای دانش آموزی آنها به مجلس دانش آموزی ارتقا یافته است.

میرزایی افزود، بدین ترتیب سازمان دانش آموزی استان همدان در ۹ شهرستان مجلس دانش آموزی راتشکیل داده و بزودی در شبکه شاد گروه هایی به تفکیک دختر و پسر تشکیل خواهدشد و دانش آموزان در این بسترشروع به فعالیت خواهندنمود و دراین راستا ارائه پیشنهادات و برنامه ها از سوی دانش آموزان انجام خواهدشد.

میرزایی تشکیل مجلس دانش آموزی را ازبهترین و خلاقانه ترین اقدامات آموزش و پرورش دانست و گفت: مجلس دانش آموزی محلی برای تمرین سیاسی بچه هاست و اینکه پیشنهادات و انتقادات از کف مدرسه به وزارتخانه ارائه شود.

میرزایی در پایان گفت: سعی خواهیم کرد در مجلس دانش آموزی که در شهرستان‌ها تشکیل شده به بهترین شرایط نظرات دانش آموزان گرفته شود و نظرات آنها در مدیریت آموزش و پرورش دیده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار