بهره برداری از سایت جدید ناحیه مقاومت بسیج دشتی در هفته بسیج

بوشهر(پانا)_معاون مهندسی و پشتیبانی عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت در هفته بسیج سایت جدید ناحیه بسیج شهرستان دشتی در استان بوشهر به مرحله بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از سایت جدید ناحیه مقاومت بسیج دشتی  در هفته بسیج

عبدالکریم دانش آموز صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در هفته بسیج سایت جدید ناحیه بسیج شهرستان دشتی در استان بوشهر به مرحله بهره برداری می رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در اردیبهشت ماه سال 1397 در زمینی به مساحت 6 هکتارآغاز و در روز چهارم آذرماه و هم زمان با هفته بسیج به مرحله بهره برداری می رسد.

معاون مهندسی و پشتیبانی عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: برای اجرای این پروژه 55 میلیارد ریال هزینه شده است .

دانش آموز ادامه داد: برای ساخت سایت جدید بسیج شهرستان دشتی از همکاری شرکت انبوه سازی دشت ملون بوشهر استفاده شده و اکنون شاهد یک هزار و 700 متر فضای اداری و سایر زیرساخت های مورد نیاز فعالیت ناحیه براساس استانداردهای روز در این مکان هستیم.

وی یادآور شد: 11هزار متر مربع فضای سبز و محوطه سازی ، نزدیک به یک هزار و 100 متر دیوارکشی محوطه ، اجرای تمام تاسیسات مکانیکی به صورت زیر زمینی ، مخازن ذخیره آب هوایی و تفکیک آب شرب و کشاورزی بخشی از امکانات جانبی این سایت اداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار