سکون جوی و انباشت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان

اصفهان (پانا) _ کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت کاهش دما، مه آلودگی و احتمال انباشت آلاینده‌های جوی پدیده غالب بسیاری از مناطق به ویژه مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سکون جوی و انباشت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان با اشاره به استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق امروز و فردا قسمتی ابری، مه آلود و گاهی افزایش ابر و وزش باد است و در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی علاوه بر مه آلودگی احتمال انباشت آلاینده‌های جوی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به احتمال بارش‌های خفیف در مناطق شرقی استان، افزود: با نفوذ سامانه ناپایدار جدید از روز پنج شنبه به استان، افزایش ابر، وزش باد و بارش برف و باران را در مناطق غرب و جنوب و به تدریج سایر مناطق شاهد هستیم که این سامانه تا اواخر روز یکشنبه در استان فعال خواهد بود.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در سردترین ساعات صبح فردا به صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار