تقدیر از مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۹

تهران (پانا) _ در راستای گرامیداشت هفته بسیج، مهدی شاملو معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ از زحمات و همکاری مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان این منطقه تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۹

مهدی شاملو معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۹، در مراسم تجلیل و تقدیر از مسئول بسیج فرهنگیان این منطقه بیان کرد: "بسیج لشکر مخلص خداست" این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

مهدی شاملو بیان کرد: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش کرده اند و همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی شود.

وی در ادامه افزود: بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی، درمانی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است. پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

شاملو در پایان از سعید نوروزی، مسئول بسیج دانش اموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه ۱۹، تقدیر بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار