برگزاری جشنواره "خوبی زیباست" در منطقه14

تهران (پانا) - مرضیه خسروی، مدیرفرهنگی - هنری منطقه 14 معتقد است هدف از ویژه برنامه "خوبی زیباست"، انعکاس نوع دوستی، اخلاق محوری و مهرورزی عموم جامعه در ارتباط با خود و با دیگران است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره "خوبی زیباست" در منطقه14

مرضیه خسروی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ شهر تهران در گفت و گو با پانا در رابطه با برگزاری ویژه برنامه "خوبی زیباست" گفت: این برنامه با هدف انعکاس نوع دوستی، اخلاق محوری و مهرورزی عموم جامعه در ارتباط با خود و دیگران و در اصل دنیای پیرامون طراحی شده است.

وی گفت: روز اخلاق و مهرورزی مصادف با تولد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است .
خسروی در ادامه گفت: ما همیشه تصاویر بسیاری از مهربانی مردم را در محیط پیرامون می بینیم و چقدر زیبا می شود که آنها را به اشتراک گذاشت. اینکه مردم با توجه به نظام شخصیتی و اخلاقی و نگرش های متفاوت رفتار کنند زیبا و قابل احترام است.

وی بیان کرد: این جشنواره در قالب ( استوری، ویدیو کلیپ و عکس نوشته) و در دو بخش کانونی و بخش آزاد و شهروندی در حال برگزاری است. جوایز هم در دو بخش به صورت مجزا به برندگان هر بخش اهدا می شود.
او گفت: وقتی این نوع مصادیق را نشر می دهیم؛ آغازی برای تکرار این رفتار ها می شود و این اندک اندک خوبی ها می تواند جهان ما را زیباتر و زیباتر کند و این بسیار ارزشمند است .

*فاطمه آبروش، خبرنگار دانش آموز منطقه14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار