مسئول سازمان دانش‌آموزی ناحیه‌ یک ری:

هدف ازا جرای مانور سراسری زلزله، ارتقای آمادگی دانش‌آموزان برای مواجهه با اثرات آن است

شهرری(پانا)- مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه‌ یک‌ شهرری از اجرای بیست ‌و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با هدف ارتقای آمادگی دانش آموزان برای مواجهه با اثرات زلزله در شبکه اجتماعی دانش‌آموزی شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف ازا جرای مانور سراسری زلزله، ارتقای آمادگی دانش‌آموزان برای مواجهه با اثرات آن است

افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهرری در این رابطه گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در شهرستان‌های استان تهران، بیست‌ودومین مانور سراسری زلزله و ایمنی به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی، در سه محور تولید محتوای آموزشی، تولید فیلم و اجرای مانور در فضای مجازی در سطح مدارس ناحیه‌ یک‌ شهرری صورت می‌گیرد.

او تصریح کرد: در محور نخست، از دانش‌آموزان خواسته شده است که محتوای آموزشی تولیدی خود را که در قالب فیلم آموزشی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی اسلاید، پوستر و نقاشی با حداکثر 10 مگابایت است تا 5 آذر از طریق شبکه شاد سازمان دانش‌آموزی مناطق و شهرستان‌ها به دبیرخانه مانور ارسال کنند.

شهبازی ادامه داد: برای تولید فیلم اجرای مانور نیز لازم است که دانش‌آموزان صبح روز شنبه هشتم آذرماه در منزل حضور داشته و از طریق رادیو سراسری آماده شنیدن آژیر مانور باشند. به محض شنیدن صدای آژیر نسبت به پناه‍گیری و خروج اضطراری از منزل اقدام و از این عملیات فیلم تهیه کنند و با حداکثر حجم 10 مگابایت تا تاریخ 13 آذر از طریق شبکه شاد سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق به دبیرخانه مانور ارسال کنند.

مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه‌ یک شهرری اضافه کرد: در این خصوص راهنما و اطلاعیه‌هایی به مدارس منطقه ارسال شده تا طبق سنوات گذشته ضمن اطلاع‌رسانی دقیق به دانش‌آموزان نسبت به اجرای هر چه بهتر و مطلوبتر این برنامه در بستر شبکه شاد اهتمام ورزند.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار