به مناسبت هفته بسیج؛

شب شعر مجازی «یاد یاران» در شبکه شاد برگزار شد

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار از برگزاری شب شعر «یاد یاران» به مناسبت هفته بسیج در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شب شعر مجازی «یاد یاران» در شبکه شاد برگزار شد

احمد علی سرحدی در گفت و گو با پانا ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: برای نخستین بار با توجه به شرایط خاصی که در جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا حاکم است امسال شب شعر یاد یاران را در فضای مجازی برای همکاران و دانش آموزان برگزار کردیم.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این شب شعر می توانند اشعار خود را به کانال «کانون فرهنگی و هنری شهید باهنر چابهار» در شبکه شاد ارسال کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار ادامه داد: آثار ارسالی در این شب شعر مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت و از برگزیدگان تجلیل می شود.

سرحدی با اشاره به شعار این هفته یعنی«بسیج فرزند ولایت، امیدآفرین برای ملت» گفت: کانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان چابهار برای تحقق و نهادینه ساختن فرهنگ ولایت پذیری در جامعه در طول سال تحصیلی برنامه ریزی مدون کاربردی و عملیاتی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان و حتی اولیای آنان داشته است تا بتوانیم نسلی آینده نگر و امید آفرین را برای آینده کشور تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه مفهوم بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب با ولایت مداری همراه است، خاطر نشان کرد: ترویج تفکر بسیجی در میان دانش آموزان تربیت نسلی با بصیرت و اندیشه نگر را برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی به همراه خواهد داشت.

رییس کانون بسیج فرهنگیان چابهار صدور بیانیه، افتتاح طرح جهادی علمی کلاس مهربانی، مسابقه مقاله نویسی، عکاسی، مستند، فیلم کوتاه و نقاشی در بسترشاد را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

خبرنگار:عبدالقادر شیخ زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار