استاندار کرمانشاه:

بیش از ۸۰ درصد مشاغل مشمول تعطیلی، در محدودیت های کرونا مشارکت مطلوبی دارند

اگر بقیه صنوف در شهرک های پرتردد رعایت نکنند، تعطیلات را ۱۵ روز تمدید خواهیم کرد

کرمانشاه (پانا)- استاندار کرمانشاه در سومین شب از اجرای طرح محدودیت های جدید و تعطیلی های گسترده از سطح شهر کرمانشاه، بازارهای مرکز و شهرکها بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۸۰ درصد مشاغل مشمول تعطیلی، در محدودیت های کرونا مشارکت مطلوبی دارند

به گزارش شبکه زاگرس، «هوشنگ بازوند» در بازدید شبانه از سطح شهر کرمانشاه که با همراهی معاون سیاسی و مسوولین اتاق اصناف انجام شد، گفت: مشارکت مردم و اصناف قابل تقدیر است و لازم می دانم از همه عزیزانی که در اجرای این طرح مشارکت دارند، تشکر کنم.

وی در این بازدید میدانی از همه نهادهای نظامی، انتظامی و دستگاه های اجرایی نیز تشکر کرد و افزود: در کرمانشاه درصد قابل توجهی از کسبه محدودیت های جدید را رعایت می کنند و ۳۰ درصد اصناف نیز که جزو مشاغل ضروری هستند، باید در حین فعالیت تمامی توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

مقام ارشد استان به میزان همراهی اصناف و بازاریان در سه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در بازارهای سنتی، اصلی، مرکز شهر و سایر اماکن پرتردد همکاری بسیار مطلوب است اما در برخی شهرک ها متاسفانه شرایط مناسب نیست و مشارکت ۵۰ درصد است، اما در مجموع بیش از ۷۰ درصد اصناف در طرح مشارکت فعال دارند.

وی وضعیت شهرستانها را نیز تشریح کرد و گفت: در شهرستانهای قرمز و نارنجی بر اساس پروتکل ابلاغی ۸۰ درصد اصناف در طرح مشارکت دارند که قابل قدردانی است.

بازوند تأکید کرد: امیدواریم که مردم در این ۱۵ روز با وجود برخی مشکلات اقتصادی، همراهی بیشتری داشته باشند، زیرا در غیر اینصورت برای حفظ سلامت عموم مجبوریم تعطیلات را تمدید کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: رسانه ها و صدا و سیما نقش بسیار موثری در جلب مشارکت مردم داشته اند که ضمن تداوم فرآیند اقناع سازی، انتظار داریم در روزهای آینده ارتباط قوی تری با مردم برقرار کنند و رفتار شهروندان مسوولیت‌پذیر را ترویج دهند.

او گفت: از کسبه شهرک های اطراف به ویژه در مسکن، دولت آباد و سایر مناطق نیز درخواست داریم، مشارکت بیشتری داشته باشند و برای حفظ سلامت مردم، بازار را تعطیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار