دبیر هجدهمین دوره «جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد» منصوب شد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حکمی «دبیر هجدهمین دوره جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد» را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دبیر هجدهمین دوره «جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد» منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حسن ملکی بنا به پیشنهاد مدیرکل انتشارات و فناوری آموزشی در حکمی دکتر کیومرث جهانگردی را به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد منصوب کرد.

ملکی خطاب به جهانگردی تأکید کرده است: «جشنواره کتاب رشد، که در فراز و نشیب سالیان، با کوشش همکاران ارجمند سازمان پیوسته، برپا شده و هر سال چون خونی تازه در رَگان سامان دهی منابع آموزشی و تربیتی به گردش درآمده و آن را شاداب نگه داشته است، اکنون در آستانه هجدهمین سالروز شکل‌گیری خود است. هر جشنواره، فرصتی شایان برای شناسایی و معرفی الگوهای مکتوب مناسب به جامعه است که بی تردید نقشی ماندگار در گسترش فرهنگ کتابخوانی برجا می گذارد و پدیدآورندگان و ناشران کوشا، متعهد و خلاق را به آفرینش آثار در خور و شایسته تشویق می کند.»

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در انتهای این حکم آورده که «امید دارم با اتکال به خداوند متعال، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجربیات پیشین، و با گشودن مسیرهای تازه در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا که عرصه را بر همه فعالیت‌های فرهنگی تنگ و دشوار کرده است، در برگزاری اثرگذار این جشنواره و استمرار این حرکت فرهنگی دل پذیر موفق و مؤید باشید».

کیومرث جهانگردی 21 آبان ماه به عنوان سرپرست معاونت ساماندهی منابع آموزشی - تربیتی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منصوب شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار