اجرای سه مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهردرشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - شناسایی و برخورد قاطع با باندهایی که متکدیان را در چهارراه‌های شهرستان اسلامشهر مستقر می‌کنند، باید توسط نیروی انتظامی انجام شود.

کد مطلب: ۱۱۴۱۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سه  مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهردرشهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرستان با اشاره به اجرای دو طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در نیمه نخست سال جاری، اظهار کرد: سومین مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز اجرا شد و در این طرح ۵۸ معتاد متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد بهزیستی تحویل شدند.

او با اشاره به تعیین کمیته‌ای ویژه جهت شناسایی تمامی پاتوق‌های افراد بی خانمان و معتادان متجاهر گفت: حضور معتادان متجاهر و کارتن خواب در معابر اصلی و فرعی شهرستان به هیچ عنوان زیبنده نیست و تمامی دستگاه‌های مسئول در حوزه مسائل اجتماعی از جمله بهزیستی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان و... باید با هماهنگی کامل و همکاری بین بخشی در صحنه حاضر باشند تا این وضعیت ساماندهی شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه مسئولیت ساماندهی کلیه افراد بی‌خانمان در شهرستان نیز بر عهده کمیته امداد امام خمینی(ره) است، افزود: حمایت از خانواده معتادان متجاهر نیز بر عهده کمیته امداد خواهد بود.

او تصریح کرد: جمع‌آوری متکدیان در بخش‌هایی از شهرستان که اکثراً از اتباع خارجی هستند باید با جدیت دنبال شود و شناسایی و برخورد قاطع با باندهایی که این متکدیان را در چهارراه‌های شهرستان مستقر می‌کنند نیز باید توسط نیروی انتظامی انجام شود.

مرسلپور بر ضرورت احداث مرکز گرم‌خانه در اسلامشهر توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: باید نظارت کافی بر رعایت نکات بهداشتی در مرکز نگهداری شبانه (شلتر) بهزیستی که شب‌ها پذیرای افراد بی سرپناه است، نیز صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار