اجرای طرح ناظران سلامت درمقابله با کرونا در گیلان

رشت ( پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای طرح " ناظران سلامت" در سطح استان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ناظران سلامت درمقابله با کرونا در گیلان

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان، سیاوش غلامی گفت: طرح ناظران سلامت در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان ها به منظور مقابله با ویروس کرونا اجرایی می شود.

وی با اشاره به توافقات بین جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: معرفی ۴۰۰ عضو فعال هلال احمر به دانشگاه علوم پزشکی، حضور اعضاء در کارگاه آموزشی از طریق وبینار، حضور در ادارات، مراکز ارائه خدمات عمومی مردمی برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت، ارائه آموزش های عمومی کسبه و گزارش روزانه به ستاد و مراکز بهداشت شهرستان ها از تعهدات هلال احمر در اجرای این طرح است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان بیان داشت: ابلاغ اجرای طرح به مدیران شهرستان، ارائه لیست پایگاه های سلامت، صدور معرفی نامه برای اعضاء معرفی شده در طرح، تعیین محدوده جغرافیایی برای اجرای آن، ارائه آموزش لازم برای آغاز به کار اعضاء از طریق وبینار و توزیع چک لیست های مورد نیاز در اجرای طرح از تعهدات دانشگاه علوم پزشکی است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط کار دانشگاه‌ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می شود.

طرح ناظران سلامت با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در آن به زودی اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار