به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت:

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش زنجان با فرماندهان سپاه استان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیئت همراه با فرمانده سپاه انصارالمهدی استان و در ادامه با فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش زنجان با فرماندهان سپاه استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از همراهی و زحمات شبانه روزی سپاه استان، اظهار داشت: سپاه در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی و تربیتی می تواند کمک شایانی به دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشد.

وی گفت: در استان زنجان 190 هزار دانش آموز داریم که باید در این شرایط بحرانی از طریق شبکه شاد، مدرسه تلویزیونی و یا بسته های آموزشی ،آموزش ببینند و امیدواریم سپاه استان همچون گذشته در تهیه اقلام و امکانات آموزشی به خصوص در مناطق محروم یاریگر آموزش و پرورش استان باشد.

مظفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برقراری عدالت آموزشی، افزود: تمام تمرکز ما در درجه اول برقراری عدالت آموزشی در استان است تا حتی الامکان تمامی دانش آموزان به یک میزان از آموزش ها بهره ببرند.وی اظهار داشت: سپاه استان در زمینه کمک های مومنانه در این ایام اقدامات بسیار مثبتی داشته است و انتظار داریم دستگاه تعلیم و تربیت استان همراه باشند.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در این دیدار، ضمن تقیر و تشکر، آموزش و پرورش را دستگاهی مهم و سرمایه معنوی معرفی کرد و همدلی و همراهی تمامی دستگاه ها را در مسیر پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ضروری دانست.

وی گفت:تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با رفع برخی مشکلات و دغدغه های موجود این دستگاه، دانش آموزان به درستی آموزش ببینند و تربیت شوند تا این سرمایه های مهم حفظ شوند و مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی، توفیق و فرصت بزرگی برای خدمت رسانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار